promonaut: (Default)
[personal profile] promonaut



Частина Перша або Подорож Марії Канделярії


Одкрий мені дорогу, доле...

Одкрий мені дорогу, доле,
Щоб я для людства щось зробив,
Щоб пломінь благородний в мене
Даремно в грудях не зотлів.

Той пломінь, наче впавши з неба,
Давно в крові моїй живе.
Мій кожний серця стук — молитва
За щастя людства світове.

Коли б я міг не лиш словами,
Підтвердить ділом поклик свій,—
Нехай би на новій Голгофі
Мені воздвигли хрест новий.

За благо й волю людства вмерти —
Яка щаслива й світла смерть!
Життя? Воно ціни не має,
Коли не повне сонцем вщерть.

Скажи мені, що я загину
В бою за щастя осяйне,—
I сам хреста я приготую,
На котрім розіпнуть мене!


Шандор Петефі (у перекладі Льоні Первомайського)









* * *









“Господь Ісус Христос кілька разів говорив Своїм слухачам про прийняття хреста і слідування за Ним. Це саме те життя, якому ви присвятили себе через водохреща. Ви повинні, принаймні, спробувати узяти свій хрест. Весь жах і потрясіння від цих Його слів, поза сумнівом, мали найсильніший вплив на віруючих першого століття, ніж на нас. Вони могли часто спостерігати за передсмертною агонією людини, яка несла свій хрест на місце страти, до якого потім її прибивали. А Господь Ісус звертався до людей з пропозицією зробити це добровільно. Ідея про прийняття хреста передбачає усвідомлене, добровільне бажання віруючого розіпнути себе самого в цьому житті. Тому прийняття хреста є не просто пасивне відношення до життєвих страждань.
Слова “Візьми хрест свій і слідуй за Мною” запрошують нас нести хрест Ісуса разом з Ним – Він говорить у цій пропозиції про Його хрест, а не просто про який-небудь хрест. Грецьке слово, наведене тут як “узяти”, означає “понести” в контексті Ісуса, що поніс на Собі наші гріхи. Тлумачний словник Стронга використовує слово “спокутувати” (гріхи) для пояснення його значення. Зв'язок між нашим прийняттям хреста і спокутуванням Христом наших гріхів передбачає, що сила дії Його хреста на нас залежить від нашого щоденного “прийняття хреста”. Тому життєво важливо, щоб ми “узяли хрест свій”, якщо хочемо, щоб наші гріхи Ним були спокутувані.
Ви розумієте, про що я говорю? Чи відчуваєте ви заклик Господа понести свій хрест, як вольовий акт з вашої сторони?
Чіткий десятихвилинний саморозбір встановить тривожний факт: наскільки наша духовність відповідає нашому стану думок, і як вона виправдовує наш, далекий від вимог Господа, спосіб життя. Якби ми могли, принаймні, охопити саме єство поняття про покладання на себе хреста Христового, ми відчули б глибоке відчуття спорідненості з іншими, що перенесли ті ж переживання і всеохопну радість та спокій від впевненості у співучасти загального оновлення.”

Данкан Хістер “На Основах Біблії. Керівництво для духовного зростання”









* * *







Практичне керівництво

Величезні технічні труднощі чекають вас,
якщо ви спробуєте розп’яти себе
без помічників, без тросів, блоків
та инших хитромудрих пристосувань

в порожній білій кімнатці
з єдиним хистким стільцем.
Вам треба буде підійнятися під саму стелю,
вбити черевиком цвяхи в долоні

не кажучи вже про те, що доведеться роздягтися,
явити світу свої ребра й м'язи...
Ось ваша ліва рука вже прибита
піт можна витерти тільки правою

як і дотягнутися до недопалка
в переповненій попільничці.
Не сподівайтеся, що з вас струменітиме світло,
адже попереду ніч, і яка ніч!


Чарльз Сімик









* * *








"Він відчув, як в його тілі пульсує хвилювання, яке було солодше сексу. Це було те, що робить життя таким, котре вартує того, щоб його прожити. Збулося. Коли-небудь ця сцена буде описана в історичних книгах, вражаючи фантазію художників та письменників, неначе відкриття Картером гробниці Тутанхамона. І Стівен був при цьому присутній. Він був не тільки присутній — він був головною дійовою особою події.
Єшуа змочив папір, рухаючись далі до початку фрази. Через декілька хвилин вічности висвітилося наступне слово.
has never
— Хто? — запитав Стівен. — Хто ніколи — що він там?
Юдиф похитала головою:
— Ніколи — що?
— Заспокойтеся, — пробурчав Єшуа. — Зараз взнаємо. Але він спершу дійшов до початку фрагменту. Змочив першою речовиною. Змочив другою. Рідина в другій шклянці теж поступово почала світитися, але Стівен помітив це лише краєм ока. Він ні на мить не міг відірвати погляд від робочого поля Єшуа.
Він мимоволі застогнав, коли побачив слово, яке з’явилося. Перемога!
Jesus has never
Навіть Юдиф була приголомшена.
— А я не вірила, — призналася вона. — А ти мав рацію.
— Він зустрів Ісуса! — торжествуюче оголосив Стівен, спрямовуючи вперед вказівний палець ненече рапіру. — Він потрапив у минуле і зустрів там Ісуса Христа. Він мандрував з ним. Він слідував за ним. Слухав його, — Стівен замовк і подивився на обох: — чи зрозуміло вам, що це означає? Чи зрозуміло вам, що ці два листки — документ, який перевершує достовірністю та актуальністю всі біблійні Євангелія?
Юдиф шумно зітхнула. Єшуа кинув в її сторону короткий погляд і знову повернувся до Стівена.
— Стівен, я не особливо побожний іудей, — сказав він, — але все таки іудей. — Він дивився на магічно мерехтливий фрагмент тексту як на огидливу тварюку, яка раптом може вжалити. — Відверто кажучи, я боюся того, що може міститися у цьому листі."

Андреас Ешбах „Відео Ісус“









* * *








У білій кімнаті з чорними завісами неподалік двірця
Країна чорних крівель, без позолот бруківки, втомленого птаства
Місячним сяйвом срібні коні зринали у темних очах твоїх
Згаслим усміхом прощаюся з тобою, моя втіхо


Чекатиму в цьому покої, де сонце не сяє ніколи
Зачекаю у місці, де тіні блукають самі


Жодні пута не стримають – ти прорекла
Квиток на пероні, неспокійний вагон, вікна прощайте
Я входив в смутку на двірець
Як покидав – нових начал відчув потребу


Чекатиму в черзі поки потяг вернеться
З тобою на ложі, де тіні блукають самі


Вона наймилішою була у сірім натовпі вечірки
Забута втіха для старої рани
Жовті тигри скрадались джунглями в її темних очах.
Вона одяглася, вікна прощайте, завмерлі шпаки.

Засну в цих покоях у самотньому сонмі;
На темному ложі, де тіні блукають самі.


Cream “White Room” (оригінальний твір - під зображенням попереднього посту)









* * *








В: Оскільки ви зачепили цю тему: ви знайомі з теорією “подвійного Сонця”?
З: (Л) Ні. А що це таке? (T) Це повязано з нашим Сонцем і можливістю претворення Юпітера на зорю?
В: Ні.
З: (T) Гаразд, що це за теорія подвійного світила?
В: Теорія того, що Сонце насправді є подвійною зорею.
З: (Л) Добре, якщо воно є подвійною зорею, чому ми не бачимо іншу зорю? Де знаходиться інша і чому ми не бачимо її? (T) Я щось не чув про таке, а ти? (Ф) Не дуже мені відомо чомусь. (Л) Це насправді так?
В: Хвилинку...
З: (T) Вони викликали до розмови їхнього експерта з подвійних зір... (Л) Без сумніву! [праншет кілька разів обертається.]
В: Так, на чому ми зупинились?
З: (Л) Ми розмовляли про феномен подвійних світил...
В: Теорія.
З: (T) Яка полягає в тому, що Сол (Sol, Сонце) є частиною подвійної зоряної системи?
В: Так.
З: (Л) Ця теорія дійсна?
В: Не на часі, не заскакуйте наперед.
З: (T) Гаразд. Ваша справа. Ви згадали, що наше Сонце насправді є частиною двійної системи..
В: Так...
З: (T) ...і що в ній є інша зоря, інше сонце..
В: Так...
З: (Л) Ми спостерігаємо його? (T) Ми можемо його бачити саме тепер?
В: А можете?
З: (Л) Ні. Я цього не знаю. Чи є причиною, що ми не можемо побачити, його знаходження на іншому боці від сонця? Те, що його орбіта певним чином є для нас невидимою?
В: Орбіта, так, якщо воно там, проте, ми не казали цього, чи як?
З: (T) Сонце є частиною двійної системи?
В: Ні. Що таке “темна” матерія і що таке темні зорі?
З: (Л) Темні зірки це як чорні діри?
В: Ні.
З: (T) Темна матерія, про яку я читав, це те, що астрономи називають вільним будівельним матеріалом у космосі, який існує на противагу, але не є видимим.
В: Так.
З: (T) Чи темні зорі є частиною згаданого?
В: Так.
З: (T) Отже, існує темна матерія і темні зорі?
В: Так.
З: (T) Темна матерія є невидима, бо вона є темною.
В: Так. І як щодо “коричневих зір”?
З: (T) Гаразд, про коричневі зорі я чув. Вони бувають жовті, червоні, голубі, зелені.. Сиріч наша зоря світить жовтим, бо матерія, з якої вона збудована - водень і т.п.
В: Близько.
З: (T) Інші зорі світять іншими кольорами у видимому спектрі через прибраний..
В: Так, але не “коричневі”. Чи легко побачити коричневий на фоні чорного?
З: (T) Не зовсім! Ось чому темна матерія є невидима...
В: Тому науковці нарекли їх “коричневими”.
З: (Л) Як коричнева зоря пов’язана з подвійною сонячною системою?
В: Здогадайтесь!
З: (T) Гаразд. Дозвольте обговорити це. Ми ж працюємо над тим, щоб дізнаватися про все добровільно. (Л) Ця зірка достатньо мала, щоб обертатися разом з планетами?
В: Ні, ми підводимо тебе до чогось, якщо ти не проти.
З: (Л) Добре, підводьте.. ми б хотіли дізнатися. (T) Вони саме запитали чи розуміємо ми природу коричневої зорі.
В: Розумієте?
З: (Л) Який зміст має коричнева зоря?
В: Темна зоря.
З: (Л) Вона є темною зіркою.. добре..
В: Якщо вона знаходиться там..
З: (Л) Гаразд, вибачите мені моє неуцтво і розповісте? (T) Зачекай, темна зоря є темною через те, що випромінює таке світло. Вона залишається зорею, є діючою зорею...
В: Так. І якщо вона має еліптичну орбіту..чи перебуватиме на ній, ймовірно, тоді вона може “з’явитися і рухатися”?
З: (T) Як наука, астрономія описує подвійні зорі? Як дві близькі зорі, які співдіють власними орбітами? Але це не є передумовою існування таких зірок.
В: Питання вичерпано. Оскільки ви дивитесь на це з власної перспективи. А якщо глянути на це з перспективи мандрівника, який рухається між ними?
З: (Л) Тобто щось, про що ми знаємо і можемо бачити є частиною того, що відбувається... (T) Отже, наші астрономи не дізналися про таку можливість?
В: Дізналися.
З: (T) Вони знають, але не говорять про неї. Отже, у цій теорії є ймовірність існування орбіти темної зорі...
В: І що відбудеться, якщо вона дійсно існує?
З: (Л) Тоді...
В: Якщо вона з’явиться і рухатиметься?
З: (T) Як і кожні 3600 років?
В: Можливо.
З: (T) І ця темна зоря може мати пару планет, які обертаються навколо неї?
В: Добре, скажімо так: хмарність Оорта, кометний пояс і двійник Сонця переходять через такі фази творення немов куля у боулінгу втрапляє у кеглі.
З: (Л) Тоді як темна зоря, яка проходить крізь хмарність Оорта може бути пов’язана з поясом комет?
В: Причинно-наслідково.
З: (Л) Отже, на пояс комет впливає темна зоря, яка пронизує хмарність Оорта? (T) Ну, не обов’язково пронизує, достатньо близького проходження поряд для зміни гравітації, яка викличе зміни.. (Л) Але вони сказали “як куля у боулінгу проходить через кеглі” . (T) Гравітація цієї зорі вплине на кометний рій так, що вони розлетяться у всіх напрямках. (Д) Це Земля має бути кулею? Чи кеглею? (Л) Ні, хмарність Оорта.
В: Тепер згадайте як ваші біблейські пророки казали про ті чудові часи, які завершують остаточне переродження світу, який стоїть перед “Кінцем”.
З: (T) Ми дізналися про кометний рій раніше. А тепер ви говорите про інше і даєте нам інформацію про причину того, що кометний рій..
В: Лаура, просимо озвучити що саме казали пророки.
З: (Л) Гаразд, у пророцтвах сказано: “І коли б не вкоротились ті дні, не спаслася б ніяка людина; але через вибраних дні ті вкоротяться.” Тепер ви скажете що це означає?
В: Ще не тепер.
З: (T) Де ми зупинились? Темна зоря розпорошить комети немов куля кеглі?
В: Ваші біблейські пророки говорять про часи терору і хаосу, які закінчуються спокоєм і потому, неочікувано, серед показного миру, оновлення та процвітання – кінець. Що повинно відбутися, щоб коричнева зоря, яка є двійником Сонця, пройшла достатньо близько для освітлення її сонячним промінням?
З: (T) Ну, якщо вона буде достатньо близько для освітлення, очевидним наслідком стане те, що вона буде ВИДИМА. Люди запанікують...
В: Так.
З: (T) Уряди впадуть...
В: І терор та хаос. Коли це відбудеться знову?
З: (Л) Все буде добре! Але чому не з’явилося усвідомлення того, що хмарність Оорта була поштовхом! Оце так!
В: І що тоді?
З: (Л) Те, що не хмарність Оорта чи комети супроводжуватимуть цей терор та хаос, а освітлена коричнева зоря, яка проходитиме, але ніхто не бачитиме цього! Саме про ЦЕ говориться у Біблії та у Нострадамуса, але це не було зрозуміло раніше! Добре, скільки часу забере проходження комет з хмарності Оорта до Землі?
В: Скажімо, рій комет рухається значно швидше, ніж це прийнято обчислювати.
З: (T) Бо комети рухаються кільватером гравітаційної хвилі яка спричинена більшим сонцем..?
В: Ми вже казали вам про рій комет, але цього разу вони рухатимуться на гребні Хвилі.
З: (Л) Це хвильова енергія цієї коричневої зірки?
В: Ні.
З: (Л) Хвиля є Хвиля. (T) Отож, темна зоря проходить через хмарність Оорта і вона не пройде надто близько. Але кожна зірка, яка б так проходила, була б БЛИЗЬКО до нас. (Л) Вона їх пороштовхує і потім вони рухатимуться з Хвилею, про яку ми раніше говорили?
В: Так. Цього разу буде так. Ви вже зустрічалися з роєм комет у прадавні часи, але Хвиля востаннє була тут еони часу тому..
З: (Л) Ця хвиля є гравітаційною?
В: Взаємопов’язано.
З: (Л) Добре, зараз... (T) Добре, хвиля є формою існування енергії. (Л) Так, вони вже казали нам, що вона є “гіпер кінетично відчувальна”.
В: Межею світів, це твій кватовий фактор, Лаура, отож, перевір як це співвідноситься з “Ноєм”.
З: (Л) Ця коричнева зірка, ця темна зоря має власні супутники чи спільні з Солом?
В: Ні.
З: (T) Добре. Немає жодного зв’язку з Сітчином і його планетою Нібіру. (Л) Якщо хвиля є квантовою складовою руху сонячної системи, що тоді є фактором руху атому?
В: Що випромінюють електрони?
З: (Л) Фотони... (T) Електричний заряд певного походження... (L) Я не думаю, що електрон має складові.. він є елементарною частинкою..
В: Правильно...
З: (Л) Що ж емітує електрон? Електрон виробляє гравітацію?
В: Так.
З: (Л) Що...
В: Електромагнетично.
З: (Л) Що спричиняє виникнення кванту? Збір та розсіювання гравітації. Це є те, що атом об’єднує і розсіює?
В: Як електрон спричиняє рівновагу “атому”?
З: (Л) Ну, він обертається навколо ядра.. (T) Планети обертаються навколо Сонця. (Л) Енергія, яку збирає електрон або люба частинка атому, стає квантом, але чи вона надходить ззовні? Хвиля?
В: Скільки електронів обертається навколо ядра?
З: (Л) Залежить від атому. Кількість електронів узалежнена від атому, який є атомом..з певною кількістю частинок на орбіті..
В: Так.
З: (T) І вони займають орбіти певним чином...
В: Так... Тоді як Сонце пов’язане з цими речами у своїй макророзмірності?
З: (Л) Ну, щось з ядра атому викликає випромінювання електронів?
В: Скільки електронів обертається навколо ядра?
З: (Л) Навколо Сонця? Ви питаєте скільки електронів обертається навколо Сонця? Різні атоми мають різну кількість..
В: А кожен атом?
З: (Л) Ну, це змінна величина.
В: І як вона змінюється?
З: (Л) Від одного до якогось там у дев’яностому або сотому..
В: Що визначає кількість?
З: (T) Ну добре, що визначає кількість?
В: Чи є це складовою ядра?
З: (Л) Та. Дійсно. Ми забули. Що викликає чи визначає саме таку кількість протонів чи чогось там у ядрі?
В: Яка складова може спричинити перебування на орбіті одного електрону?
З: (Л) Один протон?
В: Тепер – як це відбувається у макросвіті.
З: (Л) Ну, раз ви кажете, що Сонце є вікном або точкою переходу у інші виміри.. Ви натякаєте, що ядро атому є також вікном?
В: Ми кажемо, що Сонце є протон і його двійником є електрон!
З: (Л) Гаразд, я пробую саме зрозуміти як...хвиля викликає зміни у макро-космічному атомі і у звичайному атомі.. що приводить до квантового стрибка? Що акумулює атом, щоб потім спричинити дію?
В: Завершення Великого Циклу.
З: (Д) Саме так. (Л) Ні, ні...
В: А хто сказав, що двійник Сонця виникає кожні 3600 років?
З: (Л) Добре, ми дізналися про 3600-річний цикл кометного рою. Двійник Сонця підлягає іншому циклу. Тепер ми маємо хвилю, яка є Великим Циклом. Отже, ми отримали три різні речі, які співдіють природним чином?
В: Немов “біоритми”.
З: (T) І маємо прийдешній потрійно важкий день! Або хороший день, залежно від точки зору.
В: Поганий день, якщо ти Джон Рокфеллер. Хороший день, якщо ти Махатма Ґанді.
З: (Л) Отже, це немов збіг трьох циклів на субатомному рівні, як у біоритмах?
В: Так.
З: (Л) Отже, беремо три фактори до уваги..чи більш як три?
В: Можна й так сказати.
З: (Л) Може відбутися довільна кількість, без зазначеного числа?
В: Якщо бажаєш.
З: (Л) Це часково визначається позицією спостерігача? Свідомісно?
В: Так.
З: (T) Отже, ми спостерігаємо три окремі цикли, які сходяться тут..
В: Все має своє відображення у мікро та макро світі. Ми радимо сприйняти це і не боятися! Не для цього воно призначене! Доброї ночі.

з літньої сесії 1998 року групи Лаури Найт-Ядчиик з сутностями Кассіопеї








* * *








Як я люблю оці години праці,
Коли усе навколо затиха
Під владою чаруючої ночі,
А тільки я одна неподоланна
Врочистую одправу починаю
Перед моїм незримим алтарем.
Летять хвилини - я не прислухаюсь.
Ось північ вдарила -
       найкращий праці час -
Так дзвінко вдарила,
        що стрепенулась тиша
І швидше у руках забігало перо.
Години йдуть - куди вони спішаться?
Мені осіння ніч короткою здається,
Безсоння довге не страшне мені,
Воно мені не грозить, як бувало,
Непевною і чорною рукою,
А вабить лагідно, як мрія молода.
І любо так, і серце щастям б'ється,
Думки цвітуть, мов золоті квітки.
І хтось немов схиляється до мене,
І промовляє чарівні слова,
І полум'ям займається від слів тих,
І блискавицею освічує думки.
Передсвітом чорніє ніч надворі,
І час гасити світло, щоб його
Не засоромив день своїм сіянням,
Погасне світло; та палають очі,
Аж поки досвітки в вікно тихенько
Заглянуть сивими очима і всі речі
Почнуть із темряви помалу виступати,
Тоді мене перемагає сон.
...

Леся Українка

19 жовтня 1899

Date: 2006-12-06 07:53 am (UTC)
From: [identity profile] pry4ilok.livejournal.com
"Він говорить у цій пропозиції про Його хрест, а не просто про який-небудь хрест".

Не треба нас, маленьких, лякати! Він говорить про чесний життєвий обов"язок кожного. Нічого понад силу. Але чесно, не перекладаючи на когось, не уникаючи у своєї ноші...

До розп"яття підштовхують ті, хто потім випотрошує кишені і ділить плащі. Що за апокаліптичний настрій? Домовилися ж, апокаліпсис - не кінець, а просто переміна...:)

Date: 2006-12-06 01:10 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Так, я навмисне не зачіпав розвиток теми про власне розп'яття; надцікаво прослідковувати, як це почуття християнства прокидається у роздумах тих, хто майже безуспішно бореться з накинутою ідеєю неіснуючого Христового розп'яття і рухається у таких роздумах до правильного поняття нефізичного розіпяття себе: близько твоїх згадок.
Отже, що для людини з вірою означає розіп'яти себе у часи ледь не Армагеддону перемін? :=)

А де тут лякають? :)


Приймаю вітання з черговим відкриттям!! Достатньо переглянути попередні пости (а кожен може переглянути власні), де фігурують Темні Діви у Конвертах, чорні вишиванки, готичні відтінки прикидів, викрадені Матері Божі Ченстоховські, втілені у залізо та чернь Жіночі Божества, несвідомі посили про культи Нашої Великої Іншої Діви-Рятівниці, щоб зрозуміти, до чого я тут добалакався. З допомогою друзів!!:))
Так, можна було б піти шляхом "меншого опору" і запитати себе, що породило (наприклад, для мене) і породжує подія найкоротших днів і відповісти: 2 лютого! А потім глянути, що саме люди, окрім мене, святкують по обидва боки Атлантики у цей день.. Я також натякаю на свята племен, відкритих, здається, у 16 ст. материковими європейцями на Канарах (про канарка тут не спідручно згадувати - племена гуляли, насвистуючи, з охоронцями-собаками).
Але про це - при нагоді. Якщо Інститут Майкрософту не завалить мене ще й нічною роботою.

Макро роботою..






Ах, чорний ферзь на f2...

Date: 2006-12-06 07:40 pm (UTC)
From: [identity profile] pry4ilok.livejournal.com
Вітаю!:) Мені подобається сьогодні твоя інтонація. Не така жорстка, м"якша... А що означає, коли чорний ферзь на f2?

Date: 2006-12-06 09:52 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Нав'язуючи до попередніх висловлювань - дійсно не відаю що до кінця це може означати.

Для початку "Юля у чорному" годину по коментарі і..отой Інститу Майкрософту..чомусь називається 2F :=)

Date: 2006-12-07 09:57 am (UTC)
From: [identity profile] pry4ilok.livejournal.com
"В основі більшості цивілізацій лежить культ богині-матері... Згодом чоловіки намагалися копіювати ці примітивні релігії. Священики почали носити довгий жіночий одяг. ...Лише в середньовіччі християнство вирішило порвати зв"язки з жіночими культами давнини. У Франції був виданий наказ переслідувати шанувальників "чорних дів", запалали багаття, на яких спалювали "чаклунок"...
Віднині чоловіки намагаються за всяку ціну виключити жінок зі сфери містики. Не тільки не існує культу жінки, а й немає більше жінок-священнослужителів. Хрестом осіняють себе в ім"я Отця, і Сина, і Святого Духа..."

Доки не розв"яжуться вузли невігластва, забобонів... людина не стане мостом. Розв"язуються потроху?

Date: 2006-12-07 11:34 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Зі священнослужителями і містикою я б ще посперечався:) Бо чи є потреба?

Культи, засновані на реальних і видатних подіях давнини так чи інакше пробивають собі дорогу.
Мені важливіше знати їх походження, щоб розуміти силу підтримки містичного.

І щоб не наробити схожих помилок.

Date: 2006-12-08 05:35 am (UTC)
From: [identity profile] pry4ilok.livejournal.com
У жінках-свяженнослужителях потреби немає, згодна. Жінки граються в тонші ігри:) Точніше - виконують ролі. А сферою містичного, на щастя, розпоряджаються не чоловіки:)

Date: 2009-06-22 05:46 pm (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
ага, десь я вже це бачив...

Date: 2006-12-06 08:57 am (UTC)
From: [identity profile] ajnochka.livejournal.com
Мені дуже сподобався текст "Білої Кімнати". Шкода, що пісня з попереднього посту в мене не вантажиться..

Ще - передостаннє, звучить напівфантастично.. На жаль, людям не дано всього усвідомити на цім світі..

Date: 2006-12-06 01:18 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Може не завантажується, бо плеєр хоче відтворювати відразу..Спробуй просто через правий клік "зберегти як.."?

Композиція ДУЖЕ вражає. 1969 рік!

До останнього ще повернемося:))

о, а це вже цікаво:

Date: 2009-06-22 06:21 pm (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com

"— О, это весьма любопытный момент, — произнёс Сэнсэй. — «Шу» — это у древних египтян был такой термин для обозначения «тени» человека, по сути — одно из проявлений Ка. А вот «Сах»… Скажем так, слово «Сах» у древних египтян имело несколько значений. «Сах» означало «просветление». Этим же словом называли созвездие Орион, которое древние египтяне считали ца-рём звёзд. Кстати говоря, Орионом часто называли и Осириса, а Сотис (звезду Сириус, самую бли-жайшую к Земле) — супругу Исиду. «Сах» обозначало и особое состояние человека в состоянии высшего «просветления». Потом так стали именовать «блаженных предков», «знатных людей древности». А позже «Сах» называли людей из дворцовой знати, которые были правомочные носить пе-чати. Ну, а когда знания так глубоко зарыли в религию, что со временем много из них утратили, то «Сах» уже в заупокойных верованиях древних египтян превратился в покровителя умерших, в термин для обозначения мумии — тела, похороненного в соответствии с ритуалом «просветления». Но даже после этого в религии продолжали связывать «Сах» с представлениями более древних времён — с понятием «обеспеченного просветлённого»; достоинством и качеством иного порядка, которыми наделяют в небесном царстве; а также высочайшей власти и «божественности».
Видите, какая получилась длинная цепочка людских преобразований и домыслов? А ведь в начале всё было просто. «Сах» — первоначально объяснялась древними египтянами как животворящая энергия. С помощью состояния «Сах-Ба-Шу», как именовали его древние египтяне, или же говоря нашим языком, с помощью определённой духовной практики достигалось особое состояние «высшего просветления». Огромную роль при этом играли пирамидальные строения, как одно из условий при выполнении данной практики в достижении состояния «просветления». Вначале это были пирамидальной формы каменные сооружения, или же холмы. Кстати говоря, впоследствии это тоже послужило одной из причин почитания у древних египтян священного камня «Бен-бен» — камня пирамидальной формы.
И, между прочим, эта духовная практика не ограничивалась только Древним Египтом. Многие искусственно созданные пирамиды, которые сегодня открыли современные люди и те, что ещё «не распечатаны» и не найдены до сих пор — это далеко не хаотичные строения. Хоть и строились они в разное время, расположение их было в строго определённых координатах, со строгой ориентацией во время строительства на определённые звёзды. В глобальном масштабе — это своего рода карта. Инициаторами создания таких пирамид выступали люди, обладающие этими знаниями. В их числе и был Имхотеп. Он получил эту информацию о глобальном архитектурном проекте мирового масштаба (который был разработан задолго до времени Имхотепа) от Сокровенника в конце многолетнего обучения у него, вместе с другими знаниями.
"
звідти ж

Re: о, а це вже цікаво:

Date: 2009-12-12 08:22 pm (UTC)
From: [identity profile] benyamintr.livejournal.com
Шу ("пустой"), в египетской мифологии бог воздуха, разделяющий небо и землю, сын солнечного бога Ра-Атума, супруг и брат богини влаги Тефнут. Его чаще всего изображали человеком, стоящим на одном колене с поднятыми руками, которыми он поддерживает небо над землей. Шу — в загробном царстве один из судей над умершими. В мифе о возвращении из Нубии Тефнут, солнечного Ока, Шу вместе с Тотом, приняв облик павиана, пением и плясками вернул богиню в Египет, где после ее вступления в брак с Шу начался весенний расцвет природы.
Иерусалим (на иврите ירושלים Ирушалаим) - до завоевание его у ханаанского племени Иевусеев царём Давидом в 1 003 году до н. э. назывался Йевус. Он имеет до 100 имён, в том числе самые распостранённые Город мира (ир шалом), Город нашей надежды (Ирусалим) и Божественный лев (Ариэль).

Re: о, а це вже цікаво:

Date: 2009-12-13 11:10 am (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
там і до всіляких хананеїв народ бродив. навіть жив :)

тому ж Єрихону 9.000 р., якщо брати тільки відомий "докопанний" період

Re: о, а це вже цікаво:

Date: 2009-12-18 12:26 am (UTC)
From: [identity profile] benyamintr.livejournal.com
Усе саме так i було. Прикро, що цей древнiй перiод ще не досить дослiджений вченими.
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
у тлумаченнях:

"И, во-вторых, Иисус никогда не ограничивал своих учеников так, как это делают в вашей религиозной секте. Ваши руководители пытаются на Учении построить свою, хоть и мини, но империю власти. Заставляют вас руки им целовать, поклоны им отбивать. Да кто они такие?! Даже Иисус, несмотря на то, что являлся Великой Душой, всегда был другом для своих апостолов и, если вы помните этот сюжет, даже омывал им ноги. Он нёс людям не порабощение толпы, а в первую очередь свободу личного выбора. Он давал людям заповедь Любви, тот самый ключ к «вратам». Вспомните Его слова: «Возлюби Господа Бога твоего всем сердцем твоим и всей душою твоею, и всем разуменьем твоим». То есть он показал, что высокая нравственность, душа и разум – вот три составляющие для созревания души, для слияния с Богом… Об этом, кстати, говорили Пророки всех Учений, ибо источник знаний один. Взять хотя бы Мухаммеда…
– Мухаммеда?! Вы что, считаете его религия приближает к Богу?
– Религия создана уже людьми, а Магомет проповедовал Учение. И его истинное Учение основано на тех же знаниях, что давал и Христос.
...
– Вы не видели ислама, вы видели то, во что превратили Учение Магомета корыстные политики… А люди, фанатично верующие, есть в каждой религии. Разве можно по ним судить об Учении? Слепой и яростный фанатизм – это самый худший показатель любой религии, самое наихудшее искажение любого Учения, ибо в полной мере пробуждает в человеке животное начало, прикрываясь щитом «благих намерений». Это уже проявление политики, желания всемирного господства, присущее верхушке каждой религии… Вы изучите сами Учения Пророков, разве они к этому призывали? Все они призывали развиваться человеку духовно, объединиться всем миром в единой Любви к Богу, подавляя, в первую очередь, в себе животное начало, дьявола, как хотите это называйте. Ибо Человек, будучи в Боге, не может сотворить зла.
А Магомет был очень уникальной личностью. Я советую вам почитать про его жизнь просто с человеческой позиции, без предвзятости и условностей. Он с детства стремился познанию себя, и им вначале руководствовали естественные человеческие желания. Он был бедным мальчишкой, сиротой, простым пастухом. Мухаммед, будучи подростком, считал, что если он станет богатым, то в полной мере познает себя. С двенадцати лет он стал наниматься в сопровождение караванов. Через несколько лет в одном из переходов встретил мудреца, давшего ему зерно знаний и обучившего медитациям, которые впоследствии в корне изменили его дальнейшую судьбу. Мухаммед начал заниматься духовной практикой в постижении сущности Бога.
Через некоторое время исполнилась его ранняя мечта. Удачная женитьба на знатной женщине сделала его богатым. И Магомет понял, что богатство – это не то, к чему стремилась его душа. Он начал искать это нечто во власти, но и здесь его не нашёл. Это подтолкнуло его к поискам смысла внутри себя, внутри человеческой сущности. Мухаммед часто проводил по ночам долгие часы в медитациях и в конце концов они привели его к просветлению. Он понял смысл своей внутренней сущности, смысл существования всего человечества в целом, он обрёл Бога – «ал-иллах», что означает «достойный поклонения», благодаря чему его душа пробудилась, открыв источник истинных знаний. Вот тогда-то, как гласит легенда, он и получил откровения свыше от архангела Гавриила или как его ещё называют на Востоке – архангела Джабраила. Магомет не только получил от него откровения, но и стал его любимым учеником. Именно Гавриил поведал ему таинство Учения и сокровенных знаний. И дабы показать истинность и глубину познаний этого Учения, он переносил Магомета в пространстве и времени, в том числе и в город Иерусалим, где устроил встречу с Бодхисатвой Иссой и его просветленными учениками Авраамом и Моисеем. Этими путешествиями во времени Гавриил показал ему всю иллюзорность и бренность материального мира по сравнению с настоящими знаниями и что один Бог имеет реальную силу и достоин поклонения… Все эти знания, посеянные в окрепшей душе, принесли свои богатые плоды. Достойный ученик с честью оправдал возложенные на него надежды. Магомет сделал для человечества на этом этапе столько полезного, сколько не смог сделать никто другой.
"
сєнсєй-1, А.Новых








From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com


"
— Что-то я не совсем понял. Так кем был Авраам, одним из первых из клана иудейских жрецов или же просветлённым учеником Иисуса? — спросил Костик, пытаясь разобраться. — Сэнсэй, ты когда-то нам рассказывал…
Андрей нетерпеливо прервал его:
— Когда-то это когда?
— Ну, помнишь, к нам на тренировку сектанты какие-то приходили…
— А-а-а, — протянул Андрей. — Это когда их парень-журналист искал встречи с Сэнсэем?
— Да, — кивнул Костик и вновь обратился к Сэнсэю. — Тогда ещё речь зашла о Магомете. И ты, Сэнсэй, рассказывал, что архангел Джабраил перенёс Магомета в пространстве и времени в город Иерусалим, где устроил встречу с Иссой и его просветлёнными учениками Авраамом и Моисеем.
— Совершенно верно, — подтвердил Сэнсэй. — Так гласит легенда. Но легенда и подлинная история — это несколько разные вещи... В свете религии из Авраама сделали «патриарха», «праотца», «проповедника веры», даже своего рода «мученика». В общем легендарную, полумифическую личность, которая якобы заключила с самим богом Яхве «завет вечный», утвердив, что наследниками прав и обязанностей этого «завета» будут потомки Авраама, рождённые от его жены Сары, и знаком «завета» будет для верующих обрезание всех младенцев мужского пола. Но если отбросить весь религиозный покров и преувеличения, то образ Авраама для поклонения верующих был сотворён не на пустом месте.









Действительно, в XVIII веке до новой эры (а не "около XX века до новой эры", как пытаются это преподнести сейчас), жил такой человек по имени "'a-bu-ra-mu". Это месопотамское имя, характерное на те времена. В еврейском варианте оно звучало как "'abraham", которое трансформировалось в известное вам имя Авраам, путём добавления к имени "Аврам", состоящего из двух сло-гов, дополнительного слога из религиозных соображений. Так вот, Аврам был уроженцем города Ур в Южной Месопотамии (на юге современного Ирака), то есть места, где когда-то давным-давно существовала шумерская цивилизация, пока шумеров так "тихо и мирно" не завоевали северные сосе-ди кочевники семиты-аккадцы, переняв на свой лад их культуру. В Библии этот город величают как Ур Халдейский. Хотя, замечу, что слово "Халдейский" прикрепилось к городу только в VII веке до новой эры, когда этот город стал входить в состав Халдейского царства или же, как его ещё называли Ново-Вавилонского царства, просуществовавшего с 626 года до нашей эры до 539 года до нашей эры, пока его не захватили персы.
Древний город Ур (основанный ещё шумерами) располагался недалеко от Вавилона. Во времена жизни Аврама это был один из религиозных центров. Кстати, до сих пор сохранился огромный "зиккурат" Ура (культовое сооружение, построенное в виде своеобразной усеченной ступенчатой башни-пирамиды с храмом на вершине). На те времена, впрочем, как и сейчас, религия была тесно связана с политикой. И надо отметить, что это были времена политических перемен. Именно тогда Вавилон начал набирать силу и туда стал перемещаться политический центр Двуречья. До этого же Ур по своему политическому и торговому влиянию (а в том регионе он являлся одним из центров индийской и аравийской торговли) был более значимым городом, чем Вавилон. И представлял собой одну из опор Архонтов.
- Опор? В каком смысле? - не понял Андрей.

From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com



Отец Аврама - Фарра (Терах) был местным жрецом (позже иудеи назовут его и "ваятелем идолов", и "идолопоклонником"), который соединял в своих руках духовные и светские полномочия. И как учёный жрец, неплохо владел астрологией, астрономией, математикой, и естественно, грамматикой. Эти же знания он передал и своим детям. Фарра был одним из немногих богатых жрецов, которые были напрямую связаны с кругом Архонтов, то есть теми, кто пытался скрыто управлять, скажем так, "международной политикой", манипулируя власть имущими людьми. Тайная принадлежность к этому клану переходила от отца к сыну, то есть только по мужской линии. Так вот, именно Фарра, которому был поручен контроль над построением "новых опор" в указанных Архонтами регионах, с договоренностью о последующем влиянии в них потомства Фарры, и послал своего сына Аврама в Ханаан.
- Да, далеко он его послал, - сочувственно изрёк Женька.
Сэнсэй лишь улыбнулся вместе со старшими ребятами и продолжил:
- В "Ханаане", как этот регион (охватывающий тогда в том числе и территории Палестины) называли евреи, располагались города-государства одной из древнейших цивилизаций, расцвет которой приходился на времена существования шумерской цивилизации. Я подчёркиваю, что там располагались именно цивилизованные города-государства, а не просто земля, в которой как сейчас пытаются доказать, "осели племена ханаанеев, занимающиеся земледелием". И местный народ, проживавший в этих землях, по своему прямому родству уж точно никак не был связан с еврейским племенем, как преподносится это в ветхозаветных легендах: "с внуком Ноя и сыном Хама - Ханаа-ном", от потомства которого якобы и произошли ханаанеи. Еврейские жрецы, писавшие "Ветхий завет", всего лишь подменили корень.
- Древняя цивилизация на территории Палестины времён шумер? А почему о ней до сих пор нет никакой информации? - изумился Николай Андреевич.
- А ты посмотри по карте, под чьим контролем эти территории. Сам же читал, с чего начинается исторический очерк об этих землях. Ты думаешь, потомкам еврейских жрецов выгодно оголять то, что тут было до них? Наоборот, они всячески привязывают свой народ к этим землям, потому что это выгодно, в первую очередь, им. Они навязывают утверждение, что древние иудеи принадлежали к группе западносемитских народов, населявших с IV-III тысячелетие до новой эры Сирию, Финикию, Палестину. Хотя на самом деле в те времена племя, из которого вышел этот народ, кочевало в северо, северо-западных областях граничащих с Месопотамией. Но кому сейчас нужна эта правда?

Так вот Аврам пошел туда вместе со своей семьей, племянником Лотом, со своим богатым имуществом, многочисленными людьми, рабами, скотом. И тихо, но далеко не всегда мирно, пытался утвердить своё влияние в этом регионе, как облагорожено напишут потом, вёл там жизнь "патриархального главы рода скотоводов-кочевников".
- Похоже на "разведку боем", - не без улыбки прокомментировал Володя.
- Почти… Позже, в религиозной версии, такой внезапный поход Авраама станут мотиви-ровать доверием и преданностью божеству, которое потребовало от него, как пишется в "Бытии" (12-1): идти "в землю, которую я укажу тебе". Приукрасят легендами о поиске избранника Яхве - Авраама высшего и самого сильного начала в мире стихий и конечному его убеждению, в свете высоко духовных истин, что всё имеет свой предел, кроме бога-творца.
- Вполне убедительно, - пожав плечами, проговорил Николай Андреевич.
- Однако надо отметить, что Яхве, как Бога, иудеи стали почитать уже гораздо позже, практически через пятьсот лет после Авраама, - продолжил Сэнсэй. - И образ Яхве, как таковой, развился в этих племенах из культа широко почитавшегося в Финикии бога Йево. Авраам же и его потомки, перебравшись в Ханаан, для сближения с местным населением стали почитать местного бога ханаанеев под именем Эль-Шаддая, как его называли в городе Хевроне. Ханаанейский бог Эль ("Всемогущий"), согласно верованиям местного населения, стоял во главе всех богов и считался высшим авторитетом во всех божественных и человеческих делах. В разных ханаанейских городах его именовали по-своему, к примеру, Эль-Шаддай ("Всемогущий"), Эль-Олам "(Вечный"), а в городе Салим (который позже иудеи стали называть Шалем и впоследствии Иерусалимом) - Эль-Эльон ("Всевышний").
"
сэнсэй-4, А.Новых
From: [identity profile] benyamintr.livejournal.com
У Мухаммеда (он же Магомет) есть действительно немного общего с Иисусом. Мухаммед когда хотел основать свою религию, сперва обратился к евреям чтобы они признали его пророкам, но евреи отказали ему в этом. "Во-первых, какой ты пророк -- у нас последние пророки были тысячу лет назад во времена Первого Храма, а, во-вторых, ты безграмотный пастух, какой из тебя пророк". Мухаммед (с арабского "восхваляемый, достойный хвалы") обиделся на евреев и пошёл на них войной. Войной он пошёл и против его родного племени курайш, чтобы они приняли его религию и победил их. Он родился и вырос в городе Мекка -- ныне Саудовская Аравия, а в 622 году завоевал город Ясриб, который жившие там 2 еврейские племени (колена) называли городом-государством Медина (на иврите .מְדִינָה - государство,страна). Мухаммед посчитал этот город святым и сменил его арабское имя на еврейское, при этом изгнал всех евреев из него.
Арабское слова Аллах, по-арабски Алла إلٰه(последняя буква "Гей" по арабски не читается)означает Единого бога или просто Бога любой религии и происходит от еврейского названия Бога Эль, который в свою очередь берёт начало в ханаанско-финикийской мифологии. У Бога в арабском есть ещё 2 имени "а-рахман" الرحمـٰن по-арабски и на иврите "милосердный" и А-раб "бедуин, кочевник пустыни". Это, кстати, и самоназвание народа арабов. Испанская футбольная кричалка очень распостранённая в мире "Оле-оле-оле" происходит от арабского "Аллах" и появилась в 8 веке.
Иисус создал свою еврейскую секту (партию), кстати одну из 24 еврейских сект партий, которые были представлены в еврейском парламенте периода Второго Храма Синедрионе (на иврите סנהדרין Сангедрине). Еврейский парламент существовал за тысячу -- полторы тысячи лет до появления первого европейского парламента Альтинга в 930 году. За власть боролись всегда 2 самые большие секты (партии) фарисеи и садукеи, но было много предствителей других сект (партий).Среди членов Синедриона были люди, с симпатией относившиеся к Христу и канонизированные в христианстве: Новый Завет называет Никодима, Иосифа Аримафейского и Гамалиила. Последний был учителем апостола Павла. Кстати, фильм "Дух времени" очень глупо отрицает наличие Иисуса (при жизни Йешу, Йешуа или полное имя Йешаягу -- "Господь есть спасение"). Кроме еврейского историка Иосифа Флавия (настоящая фамилия Матитьягу) о нём упоминается и в Талмуде (еврейской устной Торе). Кроме того по каналу "Нешнл географик" и 8 израильскому каналу Природа был фильм о том, как группа археологов, под руководством канадского еврейского религиозного археолога нашла семейный склеп Иисуса и его родственников в еврейском районе Тальпиот города Иерусалима. Сейчас находки хранятся на складе Управлении древностей Израиля в Иерусалиме. Иисус много учился. Сперва упоминается в Талмуде он выучился на еврейского священослужителя -- раввина. Потом он пошёл учить медицину и другие науки в Египет и всю жизнь продолжал соблюдать еврейские религиозные обычаи. Раввины даже сожалели, что он решил создать свою секту.
Когда Иисус вернулся из Египта и создал свою еврейскую секту, то он прибыл в Иерусалим и обратился к евроеям, чтобы те его признали. Но большинство евреев отказало ему в признании на том основание, что он не считает обязательным при приёме в свою секту неевреев при принятии ими гиюра (процедура перехода в еврейство) соблюдение еврейских обычаев (обрезание, наложение филактериев (тфилин), талита и так далее). 11 из 12 апостолов Иисуса тоже были евреи. Иисус, в отличии от Мухаммеда не пошёл войной на евреев, а стал проповедовать внутри своей секты и только к 3-4 векам, когда постепенно неевреев стало намного больше, чем евреев христианство стало отдельной религией. Смотрите про Иисуса также в ЭЕЭ (электронной еврейской энциклопедии)http://www.eleven.co.il/?mode=article&id=11776&query= и http://www.eleven.co.il/article/14563. Первые последователи Иисуса называли себя «братьями» (Деян. 1:16), «учениками» (Деян. 11:26) и «верующими» (Деян. 2:44), а евреи называли их ноцрим (этот термин сохраняется и по сей день), то есть, очевидно, последователями Иисуса из Назарета (Нацрата).

Date: 2009-12-13 11:07 am (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
за іншими свідченнями, більшу частину років свого життя він вчився взагалі не у євреїв )

Date: 2009-12-18 12:34 am (UTC)
From: [identity profile] benyamintr.livejournal.com
Це теж дуже можливо, бо вiн багато рокiв провiв у Египтi, де вивчав медицину та египецьку культуру. Але саме про цей перiод його життя нам мало що вiдомо.

Date: 2009-12-18 12:35 am (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
І не буде відомо, бо там його нога не ступала.
Для отримання більших і сокровенних знань географічна дислокація ваги не має.

Date: 2009-12-18 08:12 pm (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
Єгипетську можна вчити "не виходячи з дому" :)

Date: 2006-12-07 05:43 am (UTC)
From: [identity profile] d-judit.livejournal.com
кожна людина приходячи в цей світ обирає собі тіло, родину, державу в якій буде жити, уроки, які ми маємо пройти в цьому житті і завдання - це і є наші "хрести". Ми маємо те, що заслужили з попереднього, і в наших силах змінити себе і цей світ на краще. Ми самі і є чорне і біле. А те, що гряде "пора змін" також тільки наша заслуга :(

Date: 2006-12-07 11:31 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Пишемо без ":(" ?

Пишу: :))

Також важливо дивитися на ці "зміни" з "нашого" майбутнього! :)

Date: 2006-12-08 04:51 am (UTC)
From: [identity profile] d-judit.livejournal.com
звичайно, що будь-які зміни на краще, бо через якийсь період потрібно робити порядок і наводити в хаті чистоту, такщо можна розцінювати те як планове генеральне прибирання :)

Date: 2013-01-31 10:33 am (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
(стосовно питання твоэъ вiри)

Я знаю три "чорних единорги" у полiтицi:

Обамма, Гонгадзе i Степан,- але 2 iз них фальшивi.

i знаю 2 фальшивi "валькiрiъ":

германська жiнка Брейвiка i полiтичний образ Юлiъ Тимошенко.

Date: 2013-02-01 05:15 am (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
казав же я тобі - були єдинороги

http://freepages.history.rootsweb.ancestry.com/~catshaman/13Sumerian/03Sumerian.htm (тут - пегас)
http://stefan-blog.livejournal.com/6598.html

може, мутація ;)

Date: 2013-01-09 09:25 pm (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
важливе спостереження: http://igordaily.livejournal.com/633170.html?view=12330834#t12330834

думки зараз літают швидко, блискавично, майже як в 2011-ому. тільки без "мільйонноваріантного" спаму
тоді, коли почалось "підключення"-Святвечр, я був трохи при депресії, їхавв на "Хобіта"(гамно, а не казка, страшна холодна дика казка), у машині грала російська версія холодного радіохеад - ну і короч, почав писати мабйтні пости в чернетки есемесок - а після хобіта зорі Сіріуса свтили яскраво, а Оріона - блідо, і вийшов текст який ви бачите на святвечір - холодний, жорстокий, темнотрікстерський..при тому. сподіваюсь, що моя Любов все ж таки має світле значення, недарма мене так манит "казка" білдше ніж іншопланетяни і решта (хіба що іншопланетян,яких знав Бердник)

нуДобре, поки не писатиму, а то 0 РАПТОМ ЦЕ КОМУС ВИГІДНО ? ;(

ой,Я хотів таке писнути ";)"

ну й про йуду і про глюки http://igordaily.livejournal.com/747991.html?thread=12329943#t12329943

але...я, сподіаюс, то така місія - зараз представляи тих, потім цих, як той кот шредінгера..хоче Й"шредінгер у нас. швидше,! " гонгадзе

+

(у Єгипті сіріус поважали і гостей стрічали!(

Перед нами предстал огромный холл, напоминающий половинку шара. Его стены выглядели, как монолитное чёрное стекло, которое было гладким, словно его кто-то оплавил. Но самым потрясающим оказался великолепный, белоснежный храм, сделанный в виде распускающего цветка лотоса, который стоял посередине чёрного холла. В диаметре храм был метров двенадцать, а в высоту - метров семь. Сотворен он был из камня, похожего на белый мрамор, но этот мрамор был какой-то неестественный, полупрозрачный.
Храм находился в центре огромной монады, украшавшей пол. Все иероглифы и сложные узоры этой монады были так чётко и ювелирно вырезаны, что я просто прониклась невольным уважением к тем, кто выполнил столь сложную работу. Ведь пол был изготовлен из непростого материала, точно такого, как



тене.
- Ух ты! - изрёк Сергей, едва мы вошли в комнату. - Так что, единороги и вправду существовали?
- Кто тебе такое сказал?! - усмехнулся Сэнсэй. - Это миф!
- А это что?
- А, это... - Сэнсэй посмотрел на череп, как мне показалось, каким-то теплым, добрым взглядом. Однако произнёс совершенно противоположные своему душевному состоянию слова, не лишенные нотки юмора. - Не обращай внимания. Это "Чернобыль", так, мутация.
Все удивленно глянули на Сэнсэя. Он улыбнулся.
- Да пошутил я, пошутил... Это просто подделка!
Сергей внимательно посмотрел на череп, посветив на него со всех сторон, и хмыкнул себе под нос:
- Угу, "подделка", как же...
- Лучше смотри сюда, - предложил Сэнсэй, обращая его внимание на белый, слегка выпуклый щит, метра три в диаметре, вмонтированный в стену.
Как только Сэнсэй навёл в его центр свет фонаря, щит начал светиться изнутри, освещая комнату мягким светом. Но как только Сэнсэй увёл луч в сторону, свет снова мягко погас, погрузив помещение в изначальное состояние.
- Нормально, - ответил Сергей. - А если посветить туда, эффект будет такой же?
И он показал на щит, вмонтированный в противоположную стенку.
- Да.
Мы поэкспериментировали игрой света и на втором щите, и на двух вместе, словно кучка первобытных людей, которым показали включатель, и они по очереди щелкали им, дивясь такому "чуду".
- Я так понимаю, конечная цель нашего путешествия уже недалеко? - поинтересовался тихо Сергей у Сэнсэя, пока мы с Валерой наблюдали за световыми опытами Николая Андреевича.
- Да. За этим щитом, - указал Сэнсэй на левый щит.
Сэнсэй пытался развязать затянувшийся узелок своего вещмешка.
- Это что, сейф?

ЧИСТИЙ єдинорог по авесті(чи чому?) здает перемогти Арімана )) а може - це "символ" людини,як я подумав у 2011-ому і думав що лікарі у Павловці це теж оцінять ))
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
. Давайте возьмём электрон. Надеюсь, всё знают, что это такое?
- Я, конечно, не физик, спорить не буду. Но насколько я помню, электрон действительно имеет отрицательный заряд, а позитрон - положительный. О спиральной форме тоже ничего не могу сказать, не видел. Но Сэнсэй, о каком внутреннем потенциале ты говоришь, это ведь элементарные частицы? Что-то тут я не совсем тебя понимаю…


Date: 2009-10-24 01:42 pm (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com

- В твоём непонимании виноват не я, - усмехнулся Сэнсэй, - а Бор.
- А он тут причём?
- Бор? А кто это? - поинтересовался Руслан.
- Был такой датский физик, который в своё время, а точнее в 1912 году предложил решить проблему движения электронов вокруг ядра выделением для них так называемых стационарных орбит, двигаясь по которым электрон не утрачивает энергии.
- Ну, и чегось набедокурил сей мужик? - с неизменным чувством юмора спросил Женька.
- Терпенье, друг мой, терпенье, - с улыбкой произнёс Сэнсэй и продолжил: - На самом деле всё гораздо проще, чем представляют нынче учёные. К примеру, наша планета Земля имеет внешний отрицательный заряд и внутренний положительный потенциал, а Солнце имеет положительный внешний заряд и отрицательный внутренний потенциал. Земля и Солнце двигаются с огромной скоростью в гравитационном поле вместе со всей Галактикой. Это можно сравнить, чтобы вам было более понятно, к примеру, с двумя гантелями, сброшенными с борта корабля в океан. Проходя толщу океанских вод, гантели взаимодействуют с молекулами воды, образуя различные возмущения и завихрения. Так и Солнце и Земля, проходя через толщу гравитационного поля, вызывают его возмущение и завихрения, создавая, таким образом, электромагнитное поле, которое в свою очередь, образует внешний заряд согласно внутреннему потенциалу движущихся тел. То есть если внутренний потенциал положительный, то соответственно внешний заряд будет отрицательный, как у электрона и Земли. Именно разница во внутреннем потенциале и внешнем заряде и создаёт "стационарные" орбиты, как для планет вокруг Солнца, так и для электронов вокруг ядра. Иначе бы объекты просто слипались или разлетались и никогда не имели бы "стационарных" орбит. Поскольку внешний заряд колеблется и не является постоянным, то есть стабильным в отличие от внутреннего потенциала, то он, я имею в виду внешний заряд, не может создавать "стационарных орбит" без участия стабильного внутреннего потенциала. Внутренним потенциалом обладают все материальные объекты от кварка до звёзд, иначе они бы не могли быть материальными. Именно качество внутренней энергии и характеризует материальный объект. К примеру, если взять чисто гипотетически планету и звезду одинаковой массы и разрушить их, скажем, разорвать, то планета выделит малое количество разрушительной энергии, а звезда просто огромное по сравнению с планетой. Аналогичный результат будет, если "разорвать" электрон и позитрон. Но, пожалуй, самым лучшим примером, который вы сможете понять, будет атомная бомба. При малом количестве вещества происходит взрыв огромной мощности. То есть высвобождение отрицательного потенциала атома. Так что в заключении хотелось бы сказать, что датский физик Бор был отчасти прав, но только отчасти (что касательно стационарных орбит электронов), и во многом по данному вопросу ошибался. Заряжённый электрон теряет энергию, но за счёт эзоосмоса восстанавливает внутренний потенциал.
А вот квантомеханическая теория строения атома, которая рассматривает атом как систему микрочастиц, не подчиняющихся законам классической механики, абсолютно не актуальна. На первый взгляд доводы немецкого физика Гейзенберга и австрийского физика Шрёдингера кажутся людям убедительными, но если всё это рассмотреть с другой точки зрения, то их выводы верны лишь отчасти, а в целом, так и вовсе оба не правы. Дело в том, что первый описал электрон, как частицу, а другой как волну. Кстати и принцип корпускулярно-волнового дуализма также неактуален, поскольку не раскрывает перехода частицы в волну и наоборот. То есть куцый какой-то получается у учёных господ. На самом деле всё очень просто. Вообще хочу сказать, что физика будущего очень проста и понятна. Главное дожить до этого будущего. А что касательно электрона, то он становится волной только в двух случаях. Первый - это когда утрачивается внешний заряд, то есть когда электрон не взаимодействует с другими материальными объектами, скажем с тем же атомом. Второй, в предосмическом состоянии, то есть когда снижается его внутренний потенциал.

Re: Контакти

Date: 2009-10-24 01:42 pm (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
- Кстати, о внутреннем потенциале, Сэнсэй, ты говорил, что его имеет любой материальный объект. А человек? - поинтересовался Николай Андреевич.
- А как же! Для человека это не просто энергия жизни, а определяющий фактор. Кто он, Человек или думающее животное?! Дело в том, что человек, в отличие от других материальных объектов, может менять свой внутренний потенциал с отрицательного (разрушительного) на положительный (созидательный)...
- …А также управлять другими материальными объектами, - появился второй Сэнсэй. - К примеру, положительно заряженными частицами с отрицательным внутренним потенциалом мы довольно ловко и весьма охотно пользуемся. Кстати, может пора рассказать им, что это такое на самом деле, и как можно этим более эффективно пользоваться?
- Это ты за электричество что ли? - спросил третий Сэнсэй и, глянув на глуповато-удивлённые лица слушающих, с юмором изрёк: - Не думаю, что это их сильно заинтересует. Тем более что это ерунда по сравнению с тем, что они сейчас имеют возможность видеть меня в трёх экземплярах. Хотя на самом деле…
Оба фантома Сэнсэя так же неожиданно исчезли, как и появились.
- …Хотя на самом деле, - продолжил, как ни в чём не бывало, Сэнсэй рассказ третьего исчезнувшего Сэнсэя, - всё это очень просто и доступно каждому человеку, как и электричество, и совсем не нарушает законов физики.
Наступила длительная пауза. Если бы кто-нибудь глянул на эту компанию, сидящую у костра, со стороны, то подумал бы, что попал в какое-то застывшее время. Очевидно, народ тщательно пытался собраться с мыслями после такой ударной дозы свалившихся впечатлений, не говоря уже о не совсем доходчивой для большинства информации, а для некоторых и вовсе непонятной. Даже Николай Андреевич, незаменимый "здравый смысл" этой компании, после долгого молчания спросил у Сэнсэя:
- Это сейчас что было? Это ты поведал о том, как создать компьютер на примере электричества?








- Твое тело - это всего лишь сфокусированная волна, которая получает короткий импульс в виде жизненной энергии праны. Время её возникновения после импульса, время её скоростного пробега до полного затухания - этот отрезок и есть то, что ты называешь жизнью. Это слишком скоротечный срок. Оглянуться не успеешь, как жизнь уже пролетела. Весь вопрос в том, как ты будешь использовать эту жизнь во время пробега, как потратишь силу того внутреннего толчка, который тебе дан?
- А как я её могу рационально потратить, если события, которые происходят в моей жизни, от меня не зависят? Что ни день, то новый "геморрой", сплошной гнет проблем.
- Запомни: всё в тебе! Изменишься ты внутри, изменится и мир вокруг тебя. Материальные проблемы - это явление временное, своеобразное твое испытание… Ты не представляешь себе, насколько твоя мысль материальна и как она использует силу твоего внимания. Если ты отдаешь предпочтение своим плохим мыслям - какодемону, то, извини, сам виноват, что твой "геморрой" перешёл в хроническую стадию. А если бы ты отдавал предпочтение хорошим мыслям, то есть, ежедневно стимулировал свой центр положительных мыслей агатодемона, ты был бы поражен своими внутренними переменами и тем, как мир меняется вокруг тебя, словно сам Бог обратил на тебя свой взор и пришёл к тебе на помощь. Это непередаваемые внутренние ощущения Присутствия. Когда ты пребываешь в огромной Любви ко всему тебя окружающему, когда даришь эту Любовь Богу, твоя душа, которая является Его частицей, просыпается. А когда душа проснется, изменишься в первую очередь ты. А изменишься ты, значит, откроется и совершенно другая реальность, откроются такие возможности, о которых ты и не мечтал…

Эзоосмос

Date: 2009-10-24 01:44 pm (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
Когда друзьям все-таки удалось вытащить меня в кино из моего домашнего добровольного заточения, то я с удивлением обнаружила, что и фильмы теперь воспринимаю совершенно по-другому. Тогда в моду только стали входить восточные боевые искусства. В новоявленных кафе за рубль или "трешку" крутили по видео самые популярные боевики. Мастерство спортсменов, необычные случаи их самоисцеления, сила и воля духа заинтриговали меня. Я знала, что все это актерская игра. Однако меня не покидала мысль, что многие сюжеты основаны на реальных феноменальных фактах из истории человечества. Это побудило мою особу к поискам соответствующих статей, книжек и журналов. Моя явная заинтересованность феноменами перекинулась и на моих друзей. Они с азартом охотников стали, кто где мог, доставать "дефицитную" литературу.
Восхищение неординарными способностями этих людей, а также глубиной понимания ими этого мира пробудило во мне какую-то внутреннюю скрытую силу… надежды, смутное предчувствие того, что смерть моего тела - это еще не мой конец! Это озарение настолько поразило, настолько внутренне воодушевило, что я не только быстро стала выходить из депрессии, но даже почувствовала какой-то новый вкус к жизни. Хотя мой разум по-прежнему, как и раньше, осознавал неминуемую гибель, ведь от рака мало кто излечивался. Но в новом понимании эта формулировка уже не угнетала, не порождала страх. Что-то внутри меня просто отказывалось в это верить. И что самое интересное, оно стало неосознанно сопротивляться моим тяжким, темным мыслям.
Это новое чувство вновь заставило меня еще раз пересмотреть мою прошлую жизнь, то, как глупо ее прожила. Я ничего в ней плохого не сделала. Но совершенно очевидно, что каждый день, каждый час защищала собственный эгоизм, оправдывала собственную лень, стремилась не к самопознанию, а к собственному престижу в обществе через эти знания. Короче говоря, во всей моей жизни, учебе, быте скрывалась только одна мысль: "Я, обо мне и только мне". И осознание того, что этой маленькой телесной империи моего "я" приходит большой конец, то есть настоящая смерть, и породило во мне весь тот животный страх, ужас, отчаяние и безысходность, которые так тяжко переживала за последние недели. Я поняла, что не так страшна смерть, как глупое ожидание ее. Ведь на самом деле ты ожидаешь не телесную смерть, а крах своего эгоистичного мира, то, на что с таким "трудом" потратил всю свою жизнь.
После такого осознания я четко поняла, что жизнь, которую прожила, и то, что в ней сделала, - это песочный домик на морском берегу, где любая волна начисто смоет все мои старания за одну секунду. И ничего не останется, только пустота, та, которая и была до меня. Мне показалось, что большинство окружающих людей также тратят жизнь на песочные домики, замки, дворцы, тщательно строя их, кто дальше, кто ближе к береговой волне. Но результат у них у всех неизменно одинаковый - когда-нибудь это будет разрушено волной времени. Но есть люди, которые сидят на суше и просто отстраненно наблюдают за этой человеческой иллюзией. А может быть, даже не наблюдают, а смотрят вдаль, поверх нее, на что-то вечное и незыблемое. Интересно, о чем они думают, каков их внутренний мир? Ведь если они поняли эту бренность, значит, они познали что-то действительно важное, действительно стоящее того, чтобы потратить на это свою жизнь?!
Эти вопросы стали волновать меня больше всего. Но ответы на них я не находила. Тогда обратилась к книжным источникам основных мировых религий человечества. Но великие, такие как Будда, Иисус, Магомет - это были люди, уже наблюдавшие с берега. А каким путем они достигли этого? Везде пишут

Date: 2009-10-24 01:44 pm (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
: сосредоточением, верой, молитвой. Но как? Объяснения их последователей настолько путаны, непонятны и завуалированы, что мой мозг просто "засыпал", когда зрение силилось прочитать одни и те же строчки по десять раз. Сами же учения этих гениев человечества были интересны, но они отражали лишь общечеловеческие истины. Возможно, основное зерно знаний было скрыто между строк. Но, увы, я же простой человек, а не "посвященный" и понять этого своим разумом не могла. Хотя чтение отдельных строчек действительно вызывало во мне какой-то внутренний трепет.
...
Так в чем же тут дело? Почему такое явление присуще природе человека? Что за ним стоит? Было множество вопросов и мизерный процент ответов. Это побуждало искать дальше.
Постепенно повседневная жизнь начала нормализоваться. Более того, на меня нахлынуло какое-то небывалое мужество. Ведь терять-то в моем положении уже было нечего. Следовательно, нужно было срочно реализовывать все свои желания. "Если каждый день использовать плодотворно, то они заменят мне целую жизнь", - бросив такой боевой клич, я стала усиленно искать интересующую литературу, заниматься спортом, наверстывать учебу в школе, посещать различные кружки. Все дни были забиты до отказа, и не было времени думать о плохом. Хотя приступы головной боли все ж напоминали о страшном, но, несмотря на это, все равно упорно продолжала с жадностью искать и познавать все новое, что еще не знала и не умела.
Пока родители пытались найти разные лазейки к московской клинике, необузданные стремления привели меня к занятиям кунг-фу. Наша компания не пропускала ни одной киноленты о своих восточных боевых кумирах, следя с замиранием сердца за тройными сальто, переворотами, подсечками и прыжками спортсменов. А когда в нашем городе стали открываться секции по гимнастике ушу, в которых практически занимались кунг-фу, нашей компанией окончательно завладел боевой азарт. И мы стали посещать ...

Анастасія Нових, "Сенсей-1" (2003 рік. перші сторінки)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
"...духовно підготовлений, вільний від прив'язок до матерії, совісно чистий. Чому? Тому що людина, взрощуючи в собі духовне начало, повністю міняється сама, міняється внутрішній світ, астральний. В ньому домінують Любов і Доброта, тобто, моок починає функціонувати на зовсім іншій частоті. Тому для нього як такого немає жодної шкоди при проявленні істинної сутності Бодхісатви.
Зовсім інша річ непідготовлена людина, мозок якої працює на звичайній частоті тваринного начала. У неї нервовав система просто не витримує, так як сама функціонує у геть іншому хвильовому режимі. Людина моментально помре від доторку з такими вібраціями. Не в смислі тіла, тіло залишеться, а ось центральна нервова система, грубо кажучи, погорить.
А тепер уяви, що буде, якщо Шамбала проявиться і відкриється людям, в своїй більшості яких переважає тваринняче начало. Виживуть одиниці. І що? Знову Ной, знову ковчеги, знову весь проект коту під хвіст?

"Перехрестя. Споконвічний Шамбали", 2005 рік



"Думка - це інформаційна хвиля. Її інформація закодована на певній частоті, яку сприймає наш мозок, правильніше кажучи, його заглибленні структури. І коли людина думає щось нехороше в твою сторону, то звісно, це все уловлює твій мозок на рівні підсвідомості. І при розшифровуванні цього коду мозок починає моделювати в тобі цю негативну ситуацію, яка потім як неусвідомлений наказ підсвідомості втілюється в життя. Це і є причи́на, яка проявляється в якості хвороби чи ще чогось. Це з однієї сторони. Але з іншої сторони, якщо індивід створює навколо себе хвильове поле з певними частотними характеристиками...ну, простіше кажучи, ауру Любові, то, за всіма законами фізики, негативна інформація не може проникнути в силове поле, не те що дістатися вашого мозку і проявитися там у вигляді наказу. Чому? Тому що це силове поле набагато могутніше... Людина як соціум - це доволі-таки складна структура. І вона обмінюється інформацією не тільки з допомогою міміки, жестів, голосу. Навіть той же голос в принципі є чим? Це та ж сама вібрація в чутному нами діапазоні тих же хвиль, тільки на інших, навідміну від думок, частотах.
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com

* * *

А ось щодо реінкарнації, люди в Шамбалі теж підвладні їй чи існують вічно?
- кщо ти питаєш про життя Бодхісатв всередині Шамбали, то вони існують по геть зовсім іншим законам. І такої тілесної, грубої матерії, як у людей, у них немає. В Шамбалі зовсім інша сторона реальності... Ну як вам сказати, їх тіло - це тонка матерія, яка існує по своїм законам, в часі і просторі. І якщо в людському світі розум служить матерії, то вдома.., тобто, в Шамбалі, - тіло служить для розуму... Чому Шамбалу не можуть знайти? Тому що вона існує на геть іншому частотному рівні сприйняття.
- Так що, людина може туди потрапити в тілі? - здивувався Андрійю
- Чому, може, якщо знає і вміє трансформовувати своє тіло на цю частоту сприйняття реальності.
- Фантастика якась, - фиркнув собі під ніс Костя.
- Для сьогоднішнього людського розуміння, можливо. Але це факт... Якщо люди врять що це фантастика, заради бога... Але людина нічого не може видумати сама, оскільки усі ці знання були, є і будуть поза її бажанням. Її можливості пізнання обмежені лише власним егоцентризмом. Загалом, фантастика по суті - це всього лише нереалізована реальність.

* * *

А як же тоді ці виші істоти приходять в наш світ? Ви ж говорили, що вони, якщо потрібно, самі вступають у контакт з людьми.
- Звичайно, шляхом реінкарнації. Їх душа входить в тіло новонародженного на восьмий день, тобто так само, як народжуються всі люди.
- Цікаво,- проговорил Микола Андрійович,- а з чого Ви взяли, що душа входить в людину на восьмий день життя? В християнській релігії, наприклад, вважають, що вона входить в неї ще в утробі матері.
- Це помилково так вважають. Очевидно, хтось щось неправильно зрозумів, інший неправильно переклав на свою мову, а третій додумав , виходячи зі своєї логіик; так і загубились справжні знання. Все як зазвичай... А в дійсності душа входить в людину на восьмий день. Це навіть можна реально зафіксувати. Душа, хоч й енергетична субстанція, але все ж, входячи в тіло, набуває властивість тонкої матерії. Тому вага новонародженного на восьмий день різко збільшується з 3 до 20 грамм. А іноді, в виняткових випадках, і до 50 грамм. Це реально можна зафіксувати, якщо точно контролювати вагу новонародженого, починаючи з сьомого дня, з врахуванням вхідного та вихідного з нього. Тобто на восьмий день відбувається різкий стрибок у вазі новонародженого. Крмі цього, саме на восьмий день погляд у дитини стає "живий", променистий. Це неможливо не помітити.

Випуск Святковий

Date: 2009-10-28 07:32 pm (UTC)
From: [identity profile] stefan-blog.livejournal.com
* * *

- А чим потім Бодхісатви відрізняються від людей? - зацікавився Костя
- Абсолютно нічим. вони усвідомленно перероджуються в "матерію" людини, щоб на собі випробувати усі тяготи, втрати, а також спокуси світу. І в процесі людського життя вони вносят ту лепту?, яку повинні внести. Іноді "приходять" на землю з певною ціллю, щоб втілити в життя рішення, прийняте в Шамбалі. Але частіше за все - як спостерігачі. Бодхісатви живуть як звичайні люди, тихо і скромно виконуючи свою роботу, хоча всередині ця Людина цілком усвідомлює, що вона - Бодхісатва. Але вона ніколи не буде кричати про це і бити себе в груди. Як правило, ніхто з оточуючих про це не знає. Це може бути хто завгодно: ваша близька людина, знайомий, родич, друг і так далі.


Для того, щоб пожити людським життям, подивитися, як і чим думає людство, на якому рівні їм потріюно давати знання. Тобто для того, щоб вони знали людську сутність.
Адже в Шамбалі відсутнє тваринне начало в індивиді. Там геть зовсім інша реальність. Але для того, щоб Бодхісатва, що знаходиться там, міг розуміти те, що відбувається там, його "викидають" у цей світ, щоб той не забував, так кажучи, не розслаблявся. Навіть Рігден Джаппо не може уникнути цього правила, цієї участі. Але він, як правило, приходить в цей світ перед початком глобальних змін в житті людської цивілізації, приблизно раз на десять - дванадцять тисяч років. Але не як Месія, а як Судія. Він перевіряє роботу своїх попередніх підопічних, оцінюючи рівень людського сприйняття, степінь їх духовності або поглинутості матерією. В залежності від цього в Шамбалі затім виноситься вердикт, бути чи не бути цьому людству.
- А як це?
- Ну як, якщо людство в цілому було оцінено як духовно прогресуючу товариство, то воно зберігалось. А якщо в ньому переважає більше від звіра, тобто матеріальна сутність, то повторяється та ж історія "глобальних катаклізмів", що відбулась з деякими іншими минулими цивілізаціями. А на "розведення" матерії для душ наступної цивілізації залишали не більше 1/10 частини від загальної кількості людей... Людство саме обирає для себ ешлях, а дії Шамбали - це лише наслідки цього вибору.

* * *

---- духовний розвиток людства.
- Майже правильно, - відповів Сенсей. - Головне їх призначення свише, тобто Космічною Ієрархією аба Богом, як хочете це називайте, - це виховання души людської протягом усіх циклів її перероджень. Активно вони допомагають її розвитку тоді, коли в людині пробуджується духовне начало.
- Мабуть, цей егоїйстичний світ здається жахливим, з точки зору їх духовності,- сказала я вслух свої думки.
Сенсей посміхнувся:
- Отож бо, не подарунок. Це переродження рівносильно тому, як метелика запхали в гусінь - і метелику незручно, і гусені дискомфортно. Але такі правила. Кожен Бодхісатва повинен відбути тут свій строк, прожити все життя. Хоча будь-який Бодхісатва вілтний піти в Нірвану в будь-яку хвилину, для них це велика спокуса.
- А ви колись казали, що Бодхісатва - це людина, що покинула Нірвану заради людства.
- Безумовно. Тому це спокуса для нього удвоє, оскільки він відчував цей стан вершини неземного щастя... Ви просто не уявляєте собі, як це... подвиг - покинути Нірвану і прийти сюди. Образно кажучи, Бодхісатв можна порівняти з тими, кого як кращих з кращих добровольців послали на одну із самих відповідальних ділянок роботи. Бодхісатви залишаються тут заради людей заради виховання людських душ, щоб ці душі могли розвитися і стати Вільними, по-справжньому Вільними,


Сенсей, Споконвічний Шамбали, І книжка.


Запам'ятайте, ви народжені для вищої Свободи! І у вас завжди є право особистого вибору. В ваших руках стати в'язнем Тваринного начала або злитися з сутністю своєї Душі і творити Світло для оточуючих! Бути Людиною, жити во ім'я вищих духовних цілей, надавати посильну допомогу людям - ось справжні цінності, які можна обрести в данному світі і піти з ними у Вічність. Всьому в цьмоу світі є Початок і Кінець. Але тільки для тих, хто совїми думками і ділами обрітає Вище, Кінець стає Початком.


Сенсей-IV, останні сторінки.


Profile

promonaut: (Default)
promonaut

October 2014

S M T W T F S
   1234
567891011
12131415 161718
19202122232425
262728293031 

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 12th, 2026 02:57 pm
Powered by Dreamwidth Studios