Date: 2010-08-01 08:54 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
,))) добре, що палити-розпинати магів-астрологів ще не закликав,) а руцями нервово перебирає під час мови.) не знати кому нечистий нашіптує, ой не знати,))

Date: 2010-08-01 08:54 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
ну, не все так однозначно..

Date: 2010-08-01 08:57 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
та не все.. Рассєя велииика.))

Date: 2010-08-01 08:59 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
так, і якимось чудом туди потрапило "християнство"...

Date: 2010-08-01 09:02 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
так отож..
ехх. ото вже мені ті "намісники Бога" на землі.. без посередників ну ніяк.))
а як ми називаємо тих, хто не сіє, не жне, а живе краще за тих, хто і сіє і жне?,)))

так отож-2,))

Date: 2010-08-01 09:08 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
якраз прийшли RSS-новини, поглянь наскільки мислиме людиною в якийсь момент співпадає з ...:

http://www.cropcircleconnector.com/2010/wickhamgreen2010S/wickhamgreen2010a.html

http://www.cropcircleconnector.com/2010/wickhamgreen2010S/diagrams.html

http://i246.photobucket.com/albums/gg117/ThePsychoClown/MySpaz/New%20Pics/WickhamBoth.jpg

http://i279.photobucket.com/albums/kk155/allanbrown_bucket/TurinCircles.jpg

Date: 2010-08-01 09:15 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
мдя..
очевидно, що послане в небо мільйонами якось "записалося" і повернулося нам тими силами.. йой, про це не годен ГОВОРИТИ.. для чого і ким?
образ Христа занадто міцно вписаний в енергетичний ОБРАЗ нашої психосфери, чи ноосфери.. занадто він сильний.
але це - всього лише образ.
як гроші. як влада. як демократія.
ширма, за якою - маніпуляція..

Date: 2010-08-01 09:20 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
це лише один з багатьох образів. Цей нагадує плащаничного. Зважаючи, що ніхто б на свято не розпинав, а плащаниця - відображення роботяги: про що повинен нагадувати робітник, які асоціації викликати..?
При умові, звісно, що на полях не зображення горили або нотного стану...

Маніпуляція, якщо йдеться про Недобровільність.

Date: 2010-08-01 09:27 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
,)) "той, що сіє і жне",)))

недобровільність є часткою Плану. як і війни, як і гроші, і все інше,) це також очевидно.

був я на концерті одного видатного гіпнотизера, так той заставляв хлопа їсти цибулю як апельсин.) і тому справді подобалось. а мені було бууеее. але було ще малям, слабеньке було,))

Date: 2010-08-01 09:29 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
якраз вчорашній про "твою теперішню цибулю", хтось змінив форму кіл:

http://www.cropcircleconnector.com/2010/eastfield2/eastfield2010a.html

http://www.cropcircleconnector.com/2010/eastfield2/diagrams.html (зверни увагу на різницю фото і діаграми)

http://www.cropcircleconnector.com/2010/eastfield2/comments.html

Date: 2010-08-01 10:37 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
хм.. мені здалося, тут не форма кіл змінена. це деталі.
зміна, як і відбулася, то десь в іншому місці,)

а цибулина - то таки сильний образ /про образИ сьогодні частенько згадувано/.
кажуть в нас тут не один вимір, а купа. як шари в цибулини.) і в кажному вимірі - своя Земля,) і в кажному - свій порядок.
я не вірю, але ВСЕ Ж МОЖЕ БУТИ, правда?,))

Date: 2010-08-01 10:40 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Чорт, брате, в деталях:))


Тут віра не має застосування. Не може бути, а повинно:)

Date: 2010-08-01 11:02 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
о, єєє,)) моє прізвище - Чорний. і в паспорті я розписався "чор.." та із завитком /вихорцем/ таким смішним.) одна дівчинка подивилась і сказала:" та ти розписався як наче "Чорт!"". мало відкачувати кобєту не довелося,))
Чорт у деталях. це факт,)

сподіваюсь на це. бо воно ВСЕ пояснює. хоч і не словами,) бо "слова" наші - вельми недосконала віщ,))

Date: 2010-08-01 11:07 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
У мене прізвище ще страшніше, але це не схиляє мене слідувати "Традиціям":)

Date: 2010-08-01 11:28 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
гмм.. про які "Традиції" йдеться?

Date: 2010-08-01 11:33 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
напр, за принципом "якщо його мама - сука, значить він сукін син":)

Date: 2010-08-01 11:37 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
ггг,) та мені байдуже про традиції такого штибу.)

Date: 2010-08-01 11:39 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
у знайомої - прізвище Біда.
То спільний знайомий підколює: "Біда то ше не горе!"

:=)

Date: 2010-08-01 11:41 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
"як ви судно назавйотє, так ано і папливйот!",))

Date: 2010-08-01 11:42 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
так, але навіть у мультику судно виграє Регату!!!

Date: 2010-08-02 12:02 am (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
але навіть у мультику була присутня ТРІЙЦЯ хлопів і Жінка з відрубаними головою і руками,))

Date: 2010-08-02 12:06 am (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
випадковостей нема

Була Перемога Спочатку, стала Біда гг

Date: 2010-08-02 12:15 am (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
умгу,)) якось тоє "християнство" у россєю просочилося,)

Date: 2010-08-02 12:17 am (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
через Україну:))

Date: 2010-08-02 12:20 am (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
ооо!! по-любому,))

Date: 2010-08-01 09:32 pm (UTC)
From: [identity profile] jarkokozak.livejournal.com
друга частина запису - повний брєд
перша - на диво грамотна, толковий фізик-монах прописав :)

Date: 2010-08-01 09:34 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
так, інфа у таких людей не може бути однобокою.
Правдою є, що Втручання це вже недобрий знак.
Залишається визначитися, що таке Втручання і як людина-вірник (напр., православний) може (?!) зрозуміти таке втручання...

Date: 2010-08-01 09:46 pm (UTC)
From: [identity profile] jarkokozak.livejournal.com
Ніяк.
якщо в мене тиск 180/140,
я можу його зафіксувати.
А лікар - зрозуміти, якщо він лікар :)

Date: 2010-08-01 10:05 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Не забуваймо, що в переважній більшості випадків усе лікування зводиться до замірів тиску:) Поміряв, дізнався (ніби не й не знав, що щось не так:) і харашо...

Якась меншість все одно не залишається у порочному крузі, бо починає розуміти: якщо хтось зомбує, отже в самому "вченні" є підстави для такого.

Date: 2010-08-01 10:13 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
ая-я,)) завжди у "переважній більшості" залишається "якась меншість",)

Date: 2010-08-01 10:16 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Це такий невизнаний принцип: хтось Хороший і Великий творить, а Поганий Чисельний змінює характеристики на власну користь. Таке Гра.

Якщо вкурити і слідкувати, то залишається на усе життя таке: Погане Чисельне не здатне до Творення.
Ну і далі з витікаючими висновками...

Date: 2010-08-01 10:29 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
я чув інше.) та й зі всього сьогодні сказаного-побаченого витікає слідуюче: Сотвореним "по подобію" Маніпулює погане і чисельне. Маніпулює як "Тими, що сіють і жнуть", даючи їм "змогу" замість питань Істинних і очікування Істинних відповідей на них, посилати РОЗУМУ лишень образи "..Спаса, ізбавителя душ наших"..та всякого роду "молитви", отримуючи "відповіді" з вуст Посередників, хто служителями поганого і є.)
так що погане творенням-таки займається. тут все чітко. погане творить нам майбутнє. сіячів і женців. робітників на плащаниці,)) і розіп"ятої меншости на хрестах
я не боюся про це казати.) крамоли ж нема,)) Папу вбивати я не закликаю, нє?,))

Date: 2010-08-01 10:37 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Тоді вже потрібно звернутися до поняття Творення. Що воно собою являє.. Якщо це Ремісництво, тобто Копіювання (всі такі слова умовні), без якоїсь Благої Ідеї, тоді Погане Чисельне дійсно є Творенням.
Тут одне з ключових: навіщо Поганому Чисельному створювати якесь Благо..? Це те саме, що Диявол встає з лавки, де вони сидять спільно з Хорошим Богом і каже: Слухай, лавка гризе задницю, давай я Нову Хорошу зроблю..:=)

Для "по подобію" є хороше порівняння: якщо твоє знання безмежне і моє також, значить ми є одним і тим же...

Date: 2010-08-01 10:57 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
а ви вірите в Диявола?,)) чи у реальну силу, котра прибула на сотворене /на "засіянім полі" легко "малювати", нє?,))/ і вчинила своє ремесло - Перехитрила слабких Мужів /при Матріархаті вони й були - саме СЛАБКИМИ/набуттям сили і влади "во віки віків, і во ім"я Отця і Сина, і Святаґо Духа"/самі МУЖИКИ, ггг/,)) чим Мужі і скористалися, і отримали Владу.. а погана сила отримала оту "переважну більшість"))

це саме воно - ремісництво. це їх промисел: завойовувати обманом і тримати в покорі більшість, вводячи за єдину цінність саме її, більшості, владу,))) демос і кратос. це - ремесло.
яка тут Блага Ідея? /слова дійсно - умовність ще та!/
та ніякої.
блАга - іллюзія для нас, для "більшості". як і влада. як і права і свободи.. все для нас, аби ми лиш не рипались, та на "якусь меншість" цикали! та не забували її по хрестах вздовж дороги час від часу, другим на добру згадку,))

Творець тут ні при чому.. він ВЖЕ сотворив. і вмив руки. Бога нема. все. він пішов від нас.
залишились ми самі. самі собі на поталу. сам на сам із собою.
нащо Дияволу лавку майструвати як він сам на ній? кому вгоджати?

а порівняння справді хороше. але ми не одне і теж. ми схожі, в нас спільне, ми "по подобію", але ми не одне і те ж.
і в цім печаль Розуму. як хочте - Бога.
я ніколи не бачив себе "членом команди" і я знаю, що таких мільйони.

Date: 2010-08-01 11:05 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Власне. Ефемерне не може творити. Для цього є Виконавці. Від інтенції Виконавців залежить результат. І мораль.

Можна спростити: якщо є Повний Бог, значить є Антибог (без оцінки).
Тому нема проблеми з вірою у Диявола. Є лише невдале узагальнення не підкріплене локатором і подією.
Було б наївно зводити проблему "Диявола" до тяжіння і обожнення матеріального, благ. Зрозуміло, що нематеріальний Негатив існує і в цьому нема потреби переконувати.


Я міг не так зрозуміти слова про Бога, тому нагадаю веселе: атеїст не вірить у Бога (читати тричі і тричі подумати над цим)...:)

Date: 2010-08-01 11:24 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
ну про "сонми" і мова, про Виконавців,))
а результатом і є - перетворення всих БОГОПОДІБНИХ у "рабів Божих", у "грішних овечок" з вірою в пекло і рай, з пасторами, як керівною і спрямовуючою силою, і всима витікаючими звідси...

дався вам той Бог! гикається йому добряче сьогодні,))) по логіці /як вже спрощувати то спрощувати!/: раз є Бог і Антибог, то ХТО ж посередині?,)) оце питання, котре з сідла вибиває любого "боголюба",)

а знаєте, в мене Є проблема з вірою у Диявола.) я от вірю, що нам хтось нашіптує, але не вірю в універсальне ДИЯВОЛЬСЬКЕ.) як і вірю в нематеріальний негатив. от саме відмітання наукою і ЗНАННЯМИ енергетичної сторони, як такої, що "раз не годен пощупати - значить то хибне!" та ще - примітивізм "посередницьких" пояснень та відповідей на одвічні питання,)) НЛО - та то від Диявола! геї - то те саме! астрологія - у вогонь її! аборти - зло! сумніви про бога і намісництво - в АДДДД!!
я ніґди не зводив проблему Диявола до матеріального,))

нажаль, я не атеїст.. але я вірю в те, що до РОЗУМУ можна говорити і він відповість. головне - вийти із ЗАВОДСЬКИХ НАЛАШТУВАНЬ /купив нещодавно нову мобілку, ото звідти/.
розумійте як хочете.)
хрестика ношу. вінчаний. мама зве "безбожником" бо читала мої "опуси".)) теж доводилось відкачувати,)

Date: 2010-08-01 11:32 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Перетворення можливе через умови і особливості втілення. Це не є обов'язковою опцією. Обов'язковою є більший рівень ризику, напр., у порівнянні з ангельським життям:)


Посередині - рухома межа. Вона значно ширша, аніж прийнято вважати, в т.ч. "богословами" або "сатаністами". Сірий - колір дійсності. Не чорний, чи білий.

Проблема в тому, що "диявол" тяжіє до матеріального. Це його бог.
Тому всі заходи і направлені на "досконале" і "тривале" буття у ризиковному-матеріальному. Така ідея-фікс.

Я вже писав тут: мені моя життєва настанова не боронить цілувати плащаницю етц. Навіть навпаки:)

Date: 2010-08-01 11:58 pm (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
,)) скільки там віруючих ПРОВІДНИХ релігій у світі в порівнянні з НЕвіруючими?
а ще кажуть, що попи /пастори, мулли, ребе.../ добряче попрацювали за останню тисячу-другу років, Вам не здається?) і всим щось ОБІЦЯНО, і вси у щось свято вірять.. тіки не у свою БОГОПОДІБНІСТЬ.

рухома межа? чи це, знову ж таки, тре списати на недосконалість слів? не чорне і не біле? сіре - як наче "невидиме" чи "пізнанню недосяжне"?
але ж ми БОГОПОДІБНІ за народженням. чому ми не можемо пізнати ЙОГО в собі? далеко ж не тре ходити... чи для того і сіре, для того і непізнаване, аби лишень обрані мали доступ.. посередники кляті.

може то ми тяжіємо до матеріяльного? ми. а дияволом усе так просто пояснити..



Date: 2010-08-02 12:05 am (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Я б "за всіх" чи більшість так легко не розписувався.

Он, стара статистика: у ПНР дві третини віруючих католиків і ті ж дві третини - за аборти. Приклади можна множити, якщо не брати до уваги, що віра/сповідання кожного є індивідуальною, а результує лише тоді, коли йдеться про права.
Ну і про "скеровуючу силу":)

Так, сіра найкраще надається для "вдосконалення". Це як у піонерів - немає поганих людей, є погані поступки:)

Якби "ми" тяжіли до матеріального, тоді б смертність не сягала 100% :) Жартую.
Ми то Люцифер, що тут не ясно?:)

Date: 2010-08-02 12:14 am (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
як я за більшість можу розписуватись, як визнав, що більшістю не є, не був і не маю на меті?,) але ви праві - я надто багато беру на себе,) тому - зав"язуємо з отцями і НЛО,)

та здають пописка позиції. а куди діватися? всьо клятий інтернет!

ок.) середина - сіра. не погана і не хороша, не чорна і не біла, не гаряча і не зимна. сіра.

Я ТАК І ЗНАВ!!)))

Date: 2010-08-02 12:18 am (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Знання зобов'язує!:)

Date: 2010-08-02 12:21 am (UTC)
From: [identity profile] 0navaho0.livejournal.com
і Вам на добраніч,))

Date: 2010-08-02 12:23 am (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Так, вже пора вставати:)

Profile

promonaut: (Default)
promonaut

October 2014

S M T W T F S
   1234
567891011
12131415 161718
19202122232425
262728293031 

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 12th, 2026 12:41 am
Powered by Dreamwidth Studios